|
Aktuálny čas je Sob, 20. Apr 2024, 11:44
|
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 8 ] |
|
Autor |
Správa |
vricman
|
Napísal: Str, 28. Nov 2012, 18:00 |
|
Registrovaný: Pon, 01. Okt 2012, 23:42 Príspevky: 505
|
Abdrushin spomína, že Mária, Ježišova matka sa zachvievala v Božej Láske oproti Tereze, matke Syna Človeka ktorá sa zachvievala vo Božej Vôli. Mária podľahla ješitnosti pretože Láska je mäkšia ako chladná vôla a speje k rozkladu, naproti tomu Tereza svoju úlohu splnila.
Aký je vlastne rozdiel zachvievať sa medzi Božou Láskou a Božou Vôľou ? Veď Božia Láska je predsa to isté ako Božia Vôľa ?
|
|
Hore |
|
|
plamen
|
Napísal: Str, 28. Nov 2012, 20:09 |
|
|
Moderátor |
|
Registrovaný: Str, 23. Apr 2008, 18:20 Príspevky: 604
|
Boží Vůle není totéž, co Boží Láska. Jinak by přece nebyli dva Boží Synové, ale jen jeden, resp. byl by jen jediný Bůh. V působení jsou Boží Vůle i Láska jedno, tedy jsou jednotné a v principu od sebe neoddělitelné, přesto mohou působit odděleně. Stejně tak v Boží Lásce i Vůli působí Otec, čímž Láska i Vůle je jedno s Otcem, tedy působí s ním jednotně. Na Božské úrovni má Boží Láska i Vůle svou formu, tedy i působí poněkud jiným způsobem, i když v souladu s ostatními částmi trigonu. Čistě duchovní nádoby v Bílém zámku jsou odrazem tohoto "rozdílu" a i pozemské nádoby matek Synů Božích také. Zachvívá-li se lidský duch v Boží vůli, projevuje tím současně i lásku ke Stvořiteli a tím se zachvívá i v Boží lásce. Záleží pak na jeho rozvinutých schopnostech, jak a v jaké míře se bude projevovat navenek spíše v Boží vůli, tedy v tvůrčích směrech nebo v Boží lásce, tedy např. pečujících nebo udržujících směrech. Samotný vznik stvoření byl projevem tvůrčí Boží vůle, zatímco jeho udržování, skrze Ducha Svatého je zase projevem Boží lásky. Přesto v obou dějích proudí současně Boží Vůle i Láska
|
|
Hore |
|
|
vricman
|
Napísal: Str, 28. Nov 2012, 20:34 |
|
Registrovaný: Pon, 01. Okt 2012, 23:42 Príspevky: 505
|
Rozdeľujú sa teda ľudský duchovia na tých čo patria k Ježišovi a na tých čo patria k Imanuelovi pretože sa rozdielne zachvievajú ?
Mal som za to, že po zvestovaní Imanuela, Parsifala, Syna Človeka ako kráľa Stvorenia a sprostredkovateľa medzi ľudstvom a Bohom, všetci ľudský duchovia sa majú zachvievať spolu s Imanuelom - Parsifalom.
|
|
Hore |
|
|
plamen
|
Napísal: Str, 28. Nov 2012, 20:41 |
|
|
Moderátor |
|
Registrovaný: Str, 23. Apr 2008, 18:20 Príspevky: 604
|
Někteří lidští duchové, kteří stojí správně v sobě rozvinuli např. více chladné přísnosti, která pomáhá udržovat bdělost a jiní zase v sobě rozvinuli např. více milosrdenství, které je zase schopno hojit rány na duši. Oba tyto druhy se zachvívají v Boží vůli, stejně tak jako v Boží lásce, kterou uskutečňují, ale každý z jiné části a v jiné formě ... a oba se navzájem doplňují.
Takže zachvívá-li se člověk v Boží vůli, musí se současně zachvívat i v Boží lásce.
|
|
Hore |
|
|
vricman
|
Napísal: Str, 28. Nov 2012, 20:50 |
|
Registrovaný: Pon, 01. Okt 2012, 23:42 Príspevky: 505
|
Keď teda Božia Láska a Božia Vôla má inú formu, iný prejav to znamená že existujú aj rozdielne duchovné sféry ktoré sú tejto forme podriadené a teda aj Raj by mal byť rozdelený na tieto dva prejavy a formy Božej Lásky a Božej Vôli.
To tiež znamená že civilizácia sa tiež môže vyvíjať dvoma smermi - formami podľa toho v čom sa budú v nej ľudský duchovia viacej zachvievať. Pochopil som to správne ?
|
|
Hore |
|
|
plamen
|
Napísal: Str, 28. Nov 2012, 21:00 |
|
|
Moderátor |
|
Registrovaný: Str, 23. Apr 2008, 18:20 Príspevky: 604
|
Vzdálený příklad rozdílu ve formě působení Boží lásky a vůle je rozdělení na aktivní a pasivní, tedy mužské a ženské. Mužský princip v sobě nese spíše tvůrčí záření a ženský princip zase péči a udržování. Přesto však mohou žít společně, na jedné úrovni a mohou společně, právě díky vzájemnému doplnění.
Rozdílnost úrovní spočívá spíše ve stupni zjasnění ducha. Lidský duch sám o sobě nemůže nikdy obsáhnout celek a i v Ráji tedy potřebuje doplnění ...
|
|
Hore |
|
|
Matej.Vrabec
|
Napísal: Pia, 27. Dec 2013, 22:02 |
|
Registrovaný: Str, 25. Apr 2012, 10:37 Príspevky: 217 Bydlisko: Žilina
|
Mária, matka Ježišova, nie je vyvinutý ľudský duch? Na obrazoch p. Wagnera sú Mária i Tereza v 6. úrovni praduchovna.
|
|
Hore |
|
|
vricman
|
Napísal: Pia, 27. Dec 2013, 22:29 |
|
Registrovaný: Pon, 01. Okt 2012, 23:42 Príspevky: 505
|
Matej.Vrabec píše: Mária, matka Ježišova, nie je vyvinutý ľudský duch? Na obrazoch p. Wagnera sú Mária i Tereza v 6. úrovni praduchovna. Musíte rozlišiť pozemskú matku Ježiša Krista, ktorá sa volala Maria a bola vyvinutým duchom a Máriou duchovnou nádobou v Bielom zámku, ktorá sa s pozemskou matkou menom Maria počas tehotenstva spája aby mohol Boží Syn vôbec prísť na pozemskú uroveň. To sú dvaja rozliční ľudský duchovia. To isté platí o Tereze pozemskej matke Abdrushina a duchovnej nádobe v Bielom zámku s rovnakým menom Terézia.
|
|
Hore |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 8 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 27 hostia |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|